Bestelinformatie; Verzenden & Retourneren

 

Winkelwagen

Bij ieder produkt kunt u het aantal, de kleur en de maat aangeven die u wilt bestellen. Daarna kunt u de bestelling definitief toevoegen aan uw winkelwagen door op het kleine winkelwagentje ernaast te klikken. Vanuit iedere productpagina binnen deze website kunt u uw bestelstatus bekijken. Deze staat rechts in het scherm. U heeft de mogelijkheid om uw bestelling af te ronden of om uw winkelwagen te bekijken. U kunt op beide momenten artikelen verwijderen uit uw bestelling, of het aantal daarvan aanpassen. Let erop dat u de bestelling op de laatste pagina ook daadwerkelijk verzend. U krijgt een automatische bevesteging wanneer hij goed is verzonden met nogmaals onze bankgegevens ed. Met een account bij ruitershoponline.nl kunt u eenvoudig bestellen en de status van uw bestelling controleren.
 
Betalen
Bent u klaar met winkelen, dan sluit u uw bestelling af, vult u uw adresgegevens in en geeft u aan hoe u wilt betalen.
 
Betaalmogelijkheden:
* Ideal
* Bankoverschrijving
* Op factuur via Afterpay
* Mistercash / Bancontact
 
Bij betaling vooruit wordt de bestelling in behandeling genomen zodra het factuurbedrag op onze rekening is overgemaakt. Om uw bestelling zo snel mogelijk te laten verlopen verzoeken wij u het ordernummer te vermelden. Gebruik bij vooruit betalingen de volgende gegevens:
Rekeningnummer: 1536.11.588
IBAN: NL59 RABO 0153611588
BIC: RABONL2U
tnv. Ruitershoponline te Maarheeze
onder vermelding van het ordernummer.
 
 
 
Afterpay

AfterPay voert voor het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website: http://www.afterpay.nl/page/consument.

LET OP:  Max. bestelbedrag voor de eerste bestelling via afterpay € 125,-



afterpay

 
Bestelling afhalen?
Dit kan in onze Showroom in Maarheeze
Rondven 28,6026 PX
 
Openingstijden Showroom:
Maandag t/m Vrijdag  11.00 tot 17.00
Zaterdag van 10.00 tot 16.00
Woensdag en Zondag gesloten.
 
of op telefonische afspraak 0495-593849 of 06-10635559.
 
Kijkje bij Ruitershoponline: https://www.youtube.com/watch?v=Lcc-FLYYKDc
 
 
Levertijd:
Dit is afhankelijk van de levertijd van de producten. Een groot gedeelte van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Deze worden meestal binnen 1 werkdag verzonden.Voor producten/maten die niet op voorraad zijn is de levertijd gemiddeld 2 to 4 werkdagen,tenzij anders bij product vermeld staat.De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn.Ten zijn anders overeen gekomen. Wij zijn wel afhankelijk zijn van de levertijd van onze leverancier. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.
 
Ruilen/retouneren: 
* Wanneer u een artikel wilt ruilen of retour zenden kunt u dit aanvragen onder het kopje Klantenservice - Retourneren.
  of via deze link. RETOURNEREN
* Het retour zenden van bestelling is voor onze buitenlandse klanten helaas nog niet gratis.
* Dit kan binnen 14dgn. na levering,onbeschadigd en schoon.(moet nog verkoopbaar zijn)
 Artikelen moeten de 14de dag bij ons binnen zijn.
* Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd.
* Wanneer een product te laat wordt geretourneerd word er 10% van het factuurbedrag in rekening gebracht.
* Duidelijk vermelden wat er met de retour zending moet gebeuren
* Voeg een kopie van de factuur bij het retourpakket
* Wenst u een andere maat/ kleur te ontvangen kunt u deze opnieuw in de webshop bestellen.
* Indien uw aankoopbedrag door retourzending beneden de € 50,-komt,worden er alsnog € 3,95 verzendkosten verekent.
* Op artikelen die afgeprijsd zijn  (OUTLET)  kunnen alleen worden geretouneerd op eigen kosten.
 
* Ruilen
u kunt voor het verkeerde artikel een retour aanvragen, zie hierboven, en de juiste maat/kleur opnieuw bestellen in onze webshop.
Het bedrag van voor het verkeerde artikel wordt binnen 1 a 2 werkdagen terug geboekt zodra het artikel bij ons is afgeleverd.
 
LET OP: Als u een deken past, leg er dan een schone onder.Zodat de deken niet onder de haren komt.
               Wordt er een deken terug gestuurd met haren tellen we € 5,- tot € 10,- schoonmaak kosten.
 
 
Garantie:
Op al onze artikelen zijn de fabrieksgarantie's van toepassing.
Op ritsen,drukkers en klittenband wordt geen garantie gegeven.
 
Klachten:
Wij doen ons uiterste best  om alle bestellingen met uiterste zorg en correcte wijze uit te voeren.
Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn gegaan met uw bestelling of uw ontvangen produkt is beschadigd of ondeugelijk.
Kunt u dit per mail kenbaar maken aan ons.We zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en binnen een aannemelijke tijd tot een oplossing proberen
komen.Mocht alsnog niet tevreden zijn over de afhandeling of onze werkwijze kunt u zich wenden naar de website van de stichting webshop keurmerk en hier uw klacht indienen via  een klachtenformulier.
 
Verzendkosten:
Nederland bestellingen tot € 50,00 = € 3,95
Nederland bestellingen boven de € 50,00 = Gratis
Belgie bestellingen tot € 50,- = € 3,95
Belgie bestellingen boven de € 50,- = € Gratis
Duitsland Alle bestellingen = € 12,50
Overige Europese landen = € 17,50
Zendingen buiten EU op aanvraag
Retourzendingen = Eenmalig Gratis per bestelling.
Retourzendingen Belgie = € 3,50
Retourzendingen uit Luxemburg en Duitsland € 6,50